Humans against trafficking

Trafficking är som jag redan skrivit den tredje största smugglingshandeln i världen. Men varför är det så många som skapar karriärer som hallickar? Jo, det ligger mycket pengar i det, massvis av pengar. En människa kan till skillnad från droger säljas om och om igen. Men vad är det som säger att det är rätt? Är det verkligen rätt att sälja en annan människas kropp för pengar? Ska detta få förekomma? För mig är svaret självklart NEJ!  Men hur gör man för att stoppa det?

Genom att starta den här bloggen hoppas jag att fler människor känner lust till att hjälpa till och ge ett barn en bättre framtid där deras kropp är ens egen. Syftet med att jag skapade den här bloggen var att få ut info om trafficking och att få fler människor att dela min tro och hopp om att vi en dag ska kunna få slut på trafficking. Ingen kan göra allt själv, men tillsammans kan vi alla göra något stort.

                                                                          Hjälp till att stoppa trafficking!
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0