Första inlägget....

Välkomna till min blogg. Det är nämligen så att i SO:n fick vi i uppgitf att lära oss mer om empati och orättvisor. Under vårterminen 2009 ska vi jobba med detta och om olika problem som finns i U-länder. V.22 ska vi redovisa vad vi har gjort i ett såkallat "uppehållsrum" i skolan. Vi fick själva redovisa hur vi ville, men jag tyckte att idén om en blogg lät roligt och helt olika vad manhar gjort innan i skolan. På den här bloggen kommer ni få veta mer om trafficking, hjälporganisationer som försöker stoppa det, vad du själv kan göra och mycket mer. Om det finns något du vill veta mer om eller undrar över, lämna gärna en kommentar så ska jag göra mitt bästa för att besvara dom!
//Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0