Vem bär skulden i trafficking?

vem tycker du har störst skuld i trafficking, är det:

Människan som lurar eller säljer kvinnan?


Hallicken som håller henne fången, tvingar henne att sälja sex och sedan tar hennes pengar?


Eller torsken (mannen) som köper sex av henne?


Den här frågan har inga rätta eller fel svar, Vill bara höra vad andra tycker om det. Själv vet jag inte vem jag tycker har störst skuld. Utan människan som lurar eller säljer kvinnan skulle ju inte hallicken ha några kvinnor att tvinga till sex och utan torsken skulle ingen av dom två första ha något jobb, eftersom att det är torsken smo skapar affärer när de köper sex. Jag vet inte riktigt vad jag tycker, alla tre är delaktiga i problemet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0