Tyra Show...

Häromdan såg jag ett avsnitt av Tyra Show efter skolan. Det handlade om en 22-årig tjej som auktionerar ut sin oskuld! Hon hade kontaktat Bunny Ranch som är en "laglig" bordell för att göra detta lagligt. Tillsammans startade de en auktion där män som är allt ifrån finansmän till kändisar lägger bud på hennes oskuld. Buden ligger mellan 1-3 miljoner DOLLAR!! Vem betalar så mycket pengar för ett ligg, det är helt sjukt enligt min mening. Det finns så många andra bättre saker att lägga pengarna på. Tjejen som auktionerar ut sin oskuld sa att hon inte behöver välja den högstbjudande, utan hon kommer att välja utifrån personkemin. Ärlig talat så tror jag inte att nu när buden är så höga att hon ens kommer att titta på de buden som ligger under en miljon och det är inte så många tjugoåringar som har så mycket pengar att de kan lägga en miljon dollar på sex. Jag tror inte att killar som sitter och budar på en tjejs oskuld är några normala snygga killar man skulle kunna tänka sig i vanliga fall, utan det ä snarare perversa gamla gubbar som är desperata och har flera nollor på bankkontot. I publiken satt det en kille, eller det var snarare en gubbe som hette Lee. Han var 59 år gammal, men han såg ut att vara äldre än min morfar och han är typ åttio år!! Han hade jätteäckliga tänder, ja hela han var faktiskt motbjudande och äcklig. Och hon såg så lugn ut när han kom och satte sig jämte henne i soffan och sa att han ville ha hennes oskuld. När Tyra frågade honom varför han ens vill ha den, sa han typ att han ville ta en tjejs oskuld och eftersom att hon är just det kan han lära henne  saker i sängen som hon aldrig ens haft en aning om. Hmm, ursäkta mig men kan han ens få upp den??? det är ju rätt  bra i fall  han hade tänkt att lära henna alla de "fantastiska" sakerna han kan. Den här tjejen har gått på college och läst nånting om kvinnopyskologi. Hon sa att detta var en förberedande studie inför en master hon ska ta.. jag fattar inte varför någon skulle vilja sälja sin oskuld på detta sättet. Med risk för att låta töntig, men brukar man inte vilja att första gången ska vara med någon man älskar och att det ska vara speciellt? Tyra frågade henne samma sak, men Natalie som hon hette verkade inte riktigt ha nåt svar om det. Hon verkade inte riktigt bry sig. Men någons oskuld oavsett om det är en killes eller tjejs är något man inte kan sätta pris på tycker jag. På ett sätt verkade det som att hon gjorde detta bara för att bli känd. Det hade kunnat gå att göra detta utan att hamna i tidningar världen över och hon behövde inte vara med på Tyra Show som sänds världen över. Det kändes som ett konstigt och desperat sätt att få uppmärksamhet.
Detta var en form av laglig prostution och det var helt frivilligt. Natalie hade kommit på alltihopa själv och styrt upp det. Vad tycker du om det här, skulle du själv kunna tänka dig att sälja din oskuld? 

                              
                 Lee & Natalie. Vad tycks, hade du gått till sängs med den här mannen för 1-3 miljoner dollar?

Det här tycker jag visar vart vi är i dagens samhälle och hur giriga vi är efter pengar. Nästan allt vi gör handlar om hur vi ska kunna få pengar, nya sätt att tjäna ännu mer pengar på. Natalie och hennes syster som också var med sa att det här var fantastiskt att Natalie som kvinna kan göra det här valet och genomföra det här. De tyckte att det var fantastiskt att detta fanns som ett val. Det tycker inte jag, för mig är det så självklart att detta inte är något man gör att det aldrig kommer ens kommer vara ett alternativ oavsett hur fattig jag skulle vara. det finns så många andra bättre sätt att tjäna pengar på. Jag skiter i om jag måste bli städerska i fem år för att tjäna samma summa pengar som att ha sex med en 60-årig gammal gubbe. Då blir jag hellre städerska och lever lite mindre lyxigt.
/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0